New species found!

I had only heard of them as a loose rumor whispered amongst other explorers before.

Of course I didn’t really believe in their exsistence, I quietly suposed that my fellow explorers must have misunderstood or misinterpreted their subjects,

but now I must say that I myself have found undeniable proof

in this mystifying specimen.

It actually functions as a normal male, but upon further exploratione we find it to be… Yes! Completely heartless! M-i-n-d-b-o-g-g-l-i-n-g to say the least.

Jag vet. Jag låter fett bitter. Det är jag inte.

Det är faktiskt mycket möjligt att han har ett hjärta, men han har fått mig att må så dåligt trots att jag väldigt tydligt berättat vad som får mig att må bra,

så jag känner ett behov av att förklara bort allt det där som gör ont inuti på något större och mindre personligt än att det bara var mig han inte älskade. Och så kände jag ett behov av att skära halsen av honom som straff för att han lurat mig. Psychogirl comin through… Anywhoo, jag släpper honom nu.

Livet är jävligt långt, eller hur?

Det där sista var ett citat ur pjäsen Gatan. Det finns många bra texter i den pjäsen.

Skulle vilja ha den hemma… Den är bra att citera ur när jag gör serier.

Sååå om det är någon där ute i cyberrymden som vill ge mig en present som en värsta fina överraskningen så kan jag meddela att det är Gatan av Jim Cartwright som ligger överst på önskelistan för tillfället!

Pussel och kräm//F

10 thoughts on “New species found!

    • hehe, nöjd att den uppskattades.
      Ullis tyckte att det var dags att lägga upp den nu. Jag hade mina funderingar…
      Den kan ju uppfattas som lite aggressiv, kanske till och med hotfull, men det var inte min avsikt.
      Den bara kom och jag lät den komma. Håren runt vårtgårdarna var jag extra nöjd med! 😀

    • varje millimeter av hans kropp var det vackraste jag visste. (insert sorglig violin-musik)

      såg de verkligen ut som spindlar i rörelse? Det låter ju ytterst fascinerande!

  1. HÖHÖHÖHÖHÖHÖ!!!
    Sitter med pruttis och flinar.
    Inte bitter Frida, rolig rätt och fantastiskt!
    FRRRIIIIIDDAAAA!
    FRAIAAAAAAAAIIIDAAAAA!!!!!!!!!!!!!
    KILL KILL KILL

  2. Älskar din sign-off “Pussel och Kräm”. Har gått runt i flera dagar och hoppats på ett sammanhang där jag kan säga det utan att det blir konstigt. Har inte lyckats.

Leave a comment