scully och mulder

Ber om ursäkt för de konstiga färgerna/kontrasten i denna stripp. Det vita ska förstås vara VITT och inte BLÅTT. MEn men, den är läsbar och fin i alla fall. PössSSsssSS och GOD JUL nu åker jag hem till Stockholm!!! AAAHHHH!!! UNDERBART!!! Och efter stockolm hoppas jag hitta en sista minuten till Thailand, cause I need me some SUNSHINE and happiness and roses och så ska jag ligga på stranden och älska med mig älskling och ååååhhh vad fint och jag har ju faktiskt aldrig ens vaaarit i thailand heller. ^_^

2 thoughts on “scully och mulder

Leave a Reply

