Senaste nytt

Min novellett släpps på riktigt den 10/12, återkommer med info om releasefest..!!!!😀

Jag har illustrerat en artikel i nästa Rocky magasin, finns i butik typ den 8/12. Kolla vad nöjd jag är!

Rolf jobbar på att få in mina strippar i en dagstidning. De här två har ni nog inte sett..?

Av 160 sid på min seriebok (som handlar om när jag jobbade som modell, tänk lite som “Americas next top model” fast med bara en liten fjortonåring istället för 30 st 18-25-åringar) är nu nästan 70 sidor så HÄR fina:

Heja Frida! Rita på!

Och sist följer här en bild på Idolerna (tv 4) till min lillasysters skylt. Kommer förhoppningsvis göra att lilla Greta får vara med i tv! (En dröm hon delar med sin 27åriga storasyster…)

In other news så hade en av mina 3 elevgrupper premiär för vår föreställning “Hjärtat i asken”. Denna föreställning blev även min debut som dramatiker och regissör! HahHAhhAhah! RRROOOLIIIGT!!!!

6 thoughts on “Senaste nytt

  1. Tur att jag köpte “Tack & förlåt” på bokmässan (med dedikation), för någon releasefest lär jag knappast ha möjlighet att närvara på…

Leave a Reply

