Potejto PotAto

4 thoughts on “Potejto PotAto

  1. Hej,

    Gillar din humor och stil!
    Ramlade in på din site och addade den direkt.
    Har du funderat på lite mörkare (psykologiskt) teckningar?
    Tror du vore väldigt bra på dessa!

    Ha dé bra och fortsätt med ditt goda arbete. (Good work).

    Henrik Norén

    • Hej Henrik!

      Kul att du gillar mina grejer! Jag har gjort en del självterapi-serier, pappa-serierna t. ex.
      Vet inte om det är vad du menar med mörkare, men det finns i alla fall sånt här på bloggen om man rotar runt lite.

      Tjenixen fillifixen

    • Potejto potato, tomejto tomato. Man säger så när två personer från olika platser använder olika uttal för samma sak. Typ. You say potejto, I say potato. Vad jag tycker är roligt är att Lisa ironiserar över hur blind jag är för mannens sanna jag. Jag ser honom som en smörblomma, hon ser honom som en socialt efterbliven mupp. Meeen, egentligen behöver man inte leta efter skämt i mina strippar. Man kan följa dem som en skön tv-serie med sköna karaktärer där det ibland är drama-scener och ibland humoristiska scener. Precis som i livet.

Leave a Reply

