En ny penis. Till Bella <3

8 thoughts on “En ny penis. Till Bella <3

  1. Alltså gud vad du ritar Bella sött! jag är verkligen svag för orange-håriga tecknade tjejer med stora ögon! Och oroa dig inte Frida, det finns alltid en ny snopp därute. Du som är så fantastiskt, attraktiv och intressant kommer hitta en nolltid! Om inget annat r mitt receptfria råd choklad.

    • Hehe, jag vet. Denna strip bygger på Bellas goda råd från typ ett år sedan, så det är överspelade känslor. Men choklad är ju alltid toppen! Pöss på re Tompa

      • Ok, min hemliga identitet är Kapten Stofil, och jag vill läsa min dagliga seriedos på papper!

        Fast det är klart, om du/vemsomhelst samlar ihop de här stripparna i en cbz-fil så jag kan läsa det på min padda så blir jag också nöjd😉

      • just strippar passar bäst i tidningar tycker jag. Sen finns det ju en del längre serier som ligger här på bloggen också och en del work-in-progress-inlägg. Stripparna vore konstigt att samla och “ge ut” nu eftersom de är typ 15 stycken. Men blir det fler, typ 100 strippar eller nåt, då kan man säkert ge ut dem i en samling.

Leave a Reply

