Long time no see!

Jag har ritat ett porträtt av min underbart peppiga kollega Stef Gaines till hennes SPX-fansin. Vi spenderade en helkväll tillsammans i Stockholm för någon månad sedan och jag blev lite småkär i henne. Hon är verkligen en härlig människa. Fler borde få ha lite Stef i sitt liv tycker jag, kolla bara vad cool hon ser ut, med kaffe och en diktsamling av Plath på byrån!

Jag lägger upp en teckning som jag ritade på tåget mellan Stockholm och Malmö också. Den var inte till något särskilt så då kan den ju få hamna här.

Pöss å kram! Hörs snart igen!

4 thoughts on “Long time no see!

  1. wow!
    Vad chockad jag blev!
    Jösses vad gult!

    Men fortfarande lika jävla snygga serier, det känns bra. Jag som nästan hade gett upp hoppet om att få se något tecknat av dig igen.
    ÄLSKAR Mr Poe som sitter så fint där i bakgrunden.

    kraam

  2. Söstra mi! Va fint tecknat! Jag tycker särskillt om hur du gjort skuggorna. Mycket tjusigt!🙂

    jag saknar dig, Skrutt!
    puss!

Leave a Reply

