Allting börjar om

Nu börjar jag om igen.

Serier, det går så långsamt att rita dem ju. Och jag har redan ritat en massa serier.

Jag har fortfarande ett par pågående projekt, men det är så långt mellan kickarna nu för tiden så jag segar bara ännu mer med skapandet.

Jag behöver ny energi. På torsdag kör jag stand-up för första gången i mitt liv.

Jag har tänkt mycket på mitt ex på sistone. Jag älskar honom fortfarande.

Kommer alltid att göra det.

Ändå vänder jag blad igen. Sjunker lite lägre för varenda gång jag vänder om, men jag vänder om än en gång.

Förlåt för att jag aldrig nånsin sa förlåt.

2 thoughts on “Allting börjar om

    • Tomas min kära vän. Vad jag tycker om dig. Det var så roligt att gå på Serieskolan. Jag saknar den tiden.
      Åh… sitta kvar där och rita hela natten för att på morgonkvisten luffsa ner till cafét och köpa frukostmackor, nej “bullar” hette det förstås, sen borsta tänderna på skoltoaletten och där träffa städar’n som tittade på en som om man var sjuk i huvudet.
      Oooh, the memories! :,)

Leave a Reply

