JULSKOJS MED FAMILJ, VÄNNER, ELLER VEM SOM HELST!

Jag kommer att testa konversationskorten redan ikväll då jag ska träffa en ny bekantskap på Södermalm. Denna nya bekantskap påminner farligt mycket om J/K i sin återhållsamhet och jag blir självfallet stormförtjust. Spiennandeee!

 

Några förslag på några frågor som funkar i alla sällskap:

Om du bara fick äta en enda maträtt resten av ditt liv, vilken maträtt väljer du då?

Om vet att du har en vecka kvar att leva, vad gör du då med dina sista dagar?

Om du fick vara en annan människa (vem som helst i hela världen) i en vecka, vem skulle du vara då?

6 thoughts on “JULSKOJS MED FAMILJ, VÄNNER, ELLER VEM SOM HELST!

  1. men hallå nu vill jag gå på dejt ju, jag vill testa konversationskort! rosa kort ska jag ha, kanske rosa glitterpapper. fast imorn ska jag på dejt med dig ju Frida! och Micke? fast det känns inte som att jag behöver några kort med er.

    • Tackar man tackar Kent, men du är troligtvis inte mitt allra allra svagaste fan och beundrare.

      En mycket speciell ung man ristade in “Ulvegren rules” på armen och mailade mig bilden efter att han läst mig i Rocky. Den gesten blir svårslagen…
      Han var faktiskt ett så hängivet och roligt fan att jag till slut började träffa honom IRL!

  2. Hittade hit via Mikaels Sol som jag känner från Twitter. Hoppas allt gick bra på Big Ben. Och jag gillar idén med konversationskort. Ska testa den på gästerna från Gustavsberg – med bergmantema.

Leave a Reply

