Den här skickade Lizzie för länge sen

Gotta love it.

4 thoughts on “Den här skickade Lizzie för länge sen

  1. Skulle messa följande när jag upptäckte att jag i princip bara har yogaelever i min kontaktbok för jag lat o har inte fört över några nr när jag av någon bortglömd anledning var tvungen att göra så: “Frida undersköna kvinna! Ses innan jul? Jag kan nästan alltid. Kärlek!” Du kanske har mitt nr på plats så då kan du ju svara via mobiltelefonteknik. Vore jättefint att ta en fika med dig❤ , Petra

Leave a Reply

