Hej du nya gäst på Fridaswork!

Jag kan nästan allt, precis som Lotta på Bråkmakargatan!

Om du som ny besökare vill läsa lite av mina serier klickar du med fördel på “Comics” eller “Drawings” i vänsterspalten under rubriken “Categories”. En del är färdiga serier, annat är skisser och halvfärdigt. Eftersom jag själv tycker att det är spännande att se hur mina tecknaridoler arbetar lägger jag emellanåt upp work in progress så att ni som läsare får chansen att följa med på hela resan, från skiss till färdigtuschat original.

Mitt pågående arbete just nu är en 26-sidorsberättelse om kärlek och det där andra som inte är kärlek men som är viktigt ändå. Jag tecknar även serietavlor till restaurang Imperiet på Södermalm. Den första tavlan är överlämnad och om den är till belåtenhet med chefen på bygget blir det så småningom en stor fototapet på en av väggarna tecknad av ingen mindre än petit moi.

Så, väl bekomme kära gäst och räds inte att skriva en liten kommentar om du gillar/ogillar något, eller om du bara vill säga hej.

Rekommenderad läsning är denna serie.

Leave a Reply

