Imperiet-tavla nästan färdig

12 thoughts on “Imperiet-tavla nästan färdig

  1. Sätt skuggan på andra sidan av pelaren än den sida du pekar på, då skapar du effekten att det kommer ljus utifrån. Fönstereffekt finns många lösningar toningar mm men som jag förstått arbetar du inte lika mycket med toningar och de diagonala strecken i glaset verkar inte alla gå riktigt linjärt så jag skulle undvika detta. Ett alternativ kan vara att få fönstret att vara genomlysligt ex genom att göra en sillhuettform (inte nödvändigt i svart) av stad, folk på gata eller annat. Då skapar du mer liv i ytan men bibehåller centraliseringen av förgrunden.

    Mvh

    Mojo

    • Så man slipper se mig! Hahaha! Jo, men jag skulle älska å köra radio också så klart, har bara aldrig riktat min energi åt det hållet så att säga… Men nu har du gett mig tanken, så vem vet?!😀

  2. Fäjn bild!!! “Jag har textat allt…förutom ett ord” ehh varför inte bara texta det ordet oxå då? knäppiz. stockholmsbiljetter förövrigt kirrade. klart o betart!

    • varför indeed… jag vet faktiskt inte. Kanske någon sorts nostalgi? för att textmomentet skulle finnas kvar lite längre…? jo… kanske. Konstigt. Att lämna ett ord. hehe, det är ju faktiskt jättemärkligt!

      Wiiihooouw!!! Snart är ni hääär!!!

  3. åh, jag älskar dina vloggar! Dom är så mysiga!
    Jag tycker att bilden ser bra ut som den gör. Det gör inget att det är lite tomt på väggen, det balanserar bilden som är väldigt detaljrik. I övrigt tycker jag istället du borde klippa bort de vita längst ner och längst upp istället för att göra det svart. Bilden ser bra ut med lite mer kvadratisk form.

    • gillar dina tips don Tomaso
      Nu är den redan inlämnad och jag blev nöjd med resultatet.
      Har skissat bild nr 2 och ska bara få’n godkänd av Imperiets härskare innan jag börjar finteckna’n. Jag tycker att fler av mina vänner borde videoblogga! Det är så härligt att se folk som rör sig och talar!

Leave a Reply

