Talande fruktveckan- en musikvideo

SÅ HÄR GÅR DET NÄR NI LÄMNAR MIG ENSAM FÖR LÄNGE! JAG FÅR LOV ATT SKAFFA MIG EN B-A-N-A-N-K-O-M-P-I-S… FATTARNI?!

Dessutom är jag visst helt värdelös på att mima… och ännu sämre på att ha tillräckligt med ljus i rummet när jag filmar…

FAILFrida. Nästa video får det fase mig lov å bli bättring.

Förlåt så länge.

… and if we shadows have offended

think but this and all is mended

that you have but slumbered here

while these visions did appear…

Error
This video doesn’t exist

10 thoughts on “Talande fruktveckan- en musikvideo

  1. jag tycker Bananas gjorde bra ifrån sej! förutom att hen började dregla dårå, men det var säkert bara för att hen inte kunde slita blicken från dej där bakom kameran…!

Leave a Reply

