till India, Jill, Julie och alla andra underbara kvinnor

6 thoughts on “till India, Jill, Julie och alla andra underbara kvinnor

  1. Som främmande man som skrivit mail till dig känner jag mig träffad och smickrad men vill helst inte tänka på att du säkerligen får dussintals fina mail om dagen, så var vänlig såra inte mitt bräckliga manliga ego genom att avslöja att du egentligen menar någon annan. Tack.

    • Ditt mail finns ju tlll och med citerat på film, bäste kapten Sibe, så nog stack det ut ur di dussintals fina mailen jag får varje dag.
      (näe, jag får inte dussintals fina mail om dagen, jag överdriver för att smickra mitt ständigt växande ego.😀 )
      Ditt mail var respektfullt, insiktsfullt och välskrivet vill jag minnas… Kanske inte så pass florerande att jag blev kär, men jag log med hela ansiktet när jag läste’t i alla fall!🙂

  2. Hö hö, pilla i naveln.

    Åh Frida, jag vill bara printa ut den här serien i tusen miljarder kopior och slänga ut över hela världen! Alla människor borde få ta del av de kloka orden.

    Åhhh FRIIIDA!

    • höhö *nöjd*

      Fina Bells! Du är bäst! Din pepp ska jag spara som en guldklimp i fickan och ta fram och titta på när jag känner mig svajjig och osäker ngn gång. Älskarrej fina vännen.❤

  3. Har du en bättre scan på bilden, typ i gråskala? Konturerna blir väl gryniga.

    (Iofs en anledning att köpa albumet senare…)

Leave a Reply

