Jaaajaaa, jag veeet att det är pinsamt, men herregud, nån måste ju skämma ut sig först!

Först var jag ensam i köket. Sen kom di andra. Jag valde att köra ändå.

Thobie tyckte som ni hör att det hela var mycket pinsamt. Lizzie fnissade uppmuntrande (det är hon som får slängpussarna). Carro var alltigenom stöttande och kröp under kameran när hon skulle hämta vatten.

Jag missar texten på ett par ställen… MEN! strunt i det! för det viktigaste är att budskapet går fram: AJM JÅR LEJDI, ÄN JU AR MAJ MÄÄÄN!

Imorn lägger jag upp en serie med ännu en hääärlig ballad. Until then my sweets, au revior!

14 thoughts on “Jaaajaaa, jag veeet att det är pinsamt, men herregud, nån måste ju skämma ut sig först!

  1. ÅÅHHH!
    JAG ÄLSKAR DIG!
    Löövet ville också vara med, säga han också älskar.
    Men jag var först. Först med att älska dig. Men okej, dig kan man inte älska för mycket.

    Vi älskar din video.
    Jag älskar dig.
    Kom hem nu!

    • haha, och jag älskar eeer! Båda två! Som en sammanslagen varelse och även var för sig. ^_^

      (men mest dig förstås…)

  2. nej, frida detta är inte pinsamt- this is freekin genious! asså, the awesomeness of YOU! I löööves ya sis! kisses from meee!❤❤❤

  3. du är verkligen jättebra på kroppsspråk! Jag skulle säga att det märks att du har gått teater, men du är faktiskt bättre än så!

Leave a Reply

