Bella

This is Bella and me. 

Bella lives in Stockholm.

She’s intelligent and funny, loving and warm with a stroke of bitterness.

Simply put, she’s one of the awesomest people in the whole wide world.

Aawwww… look-at-thaaat… snowy rooftops of my hometown… so frikkin beautiful. Stockholm is truly the city of awesomeness.

Jag ser smutsen och mörkret i Gamla stan
känner doften av rädsla från Stureplan
och jag vill bara gråta, så vackert är Stockholm i natt – Peter Jöback (ja, jag citerar Jöback. Iiinget konstigt med deeet!)

I’m totally moving back there after this summer.

10 thoughts on “Bella

  1. stockholm stockholm stad i världen, stockholm stockholm VÄRLDENS STAD! i stockholm e ja född, där har ja min familj, å ja hittar nästan ööverallt men stockholm har blivit kaaaallt…. men snart e du häääär igen. d e så ball, att du e hääär igen, va vore livet utan deeeeej? stockholm i mitt hjärta låt mig besjunga dig nuuuu, hum hum å ungdomlig grööönska, sjöarnas stad-d e du!

    när du kommer hem, då ska vi bo ihop. mmmmmyyyyyyys! ^ ^

    puss!

    • Malmö är underbart för ett kort romantiskt äventyr.
      Men jag är ju som vinden, vill vara fri och sväva högt ovan molnen. Inte fastna, inte stanna av bekvämlighet.
      Vara Fri som Frida.

    • haha, va fin du är! En sak som är helt krejsy med Jöback är att hans ögon a-l-l-t-i-d glittrar. i alla ljussättningar, oavsett om de andra han uppträder med har glitter i blicken eller ej. Jag misstänker förstås att det är för att han är ngn sorts alienmutant eller nått…

Leave a comment