For one split second she almost turned around,

but that would be like pouring rain drops back into a cloud. (Carrie Underwood)

I bought myself a portable hard drive today. And now the PC at CAS wont accept it. It says “drive :E may only be used by system administrator”.

I’m not the system administrator. 

Damn it. Epic fail on the Friedster. Almost as epic of a fail as the picture below.

I’ve really missed my sister today. Maybe ’cause she sounded so happy on the phone this morning… She’s so awesome. I wanna hang out with her all the time. And we make the best sarging-team.

But she’s all the way over there… and I’m all the way over here… :’/

I can’t take this. Gotta call her now. Kisses honey buns!

6 thoughts on “For one split second she almost turned around,

  1. Yo! Du känner inte mig, jag hittade din blogg när jag satt och strögooglade tecknare under min praktik på galago. Men för typ ett år sedan jobbade jag på Eniro, och jag minns att det var jag som skrev den där lilla eniro118118-texten om vem du var. Och så trillar jag över den igen, what are the odds? Nu vet du det, tjo!

    • Wow! William i mitt hjärta!❤
      Jag älskar den där texten.
      Älskar älskar älskar.
      Du anar inte…
      Den är med i två olika antologier som beskrivning på mig. Jag måste ju börja credda dig personligen när jag använder den! William Sulka, du har en poets själ. TACK!!!

      • Gee, thanks! Där ser man. Jag kände mig lite överkvalificerad för det jobbet, kul att det gjorde nån glad iallafall🙂

  2. ÅÅÅÅH, FRIDA SKRUTT!!!! Du är alltid hos mig i hjärtat och i själen! We are the Peacocks! (bra namn på ett band… Ett systerband måhända………)

    Och wow, va coolt med eniro-killen!

    Puss!!!!!

    • ❤ Vi har ju redan ett par låtar… Den där feta hippettihopp-låten vi skrev… "coola coola systrarna från söder, vi vet vad vi snackar om bröder. Balla balla systrarna från söder, vi rappar så att öronen blöder. Hm… hm… nånting… nånting… smörgåsar i folieeee"😀

Leave a Reply

