I’m a vegetarian, but sometimes I cheat. When nobody’s looking…

obs. bilden är arrangerad. det var inte tjejen i teckningen som skrev brevet. jag äter aldrig gris. punkt.

Those tights are awesome.  They are chaos. Whirls of chaos in green and purple.

All ye witches out there, lets unite! Let’s dance and rave rampant in the moonlight! Let’s shout our goddesses names in the damp spring forest as we claim our rights in this world.

Oh joy to the eternal mother earth! Oh joy to the sisterhood! We are as a million trees of strenght and wisdom stretching our arms towards the dark starry skies demanding the return of what was taken from us. Stolen from us! We will not be silenced!

Come night!

Come power!

Come the age of The Great Mother!

8 thoughts on “I’m a vegetarian, but sometimes I cheat. When nobody’s looking…

    • visst skare va topless när häxan ska känna urmoderskraften pulsera i blod och sinne.

      Men som skrivet, bilden ÄR arrangerad.

      Nu ska jag gå hem från ateljén och sova så jag orkar upp till mina elever imorn.

      It’s a hard knock life.

      häh, näää, jag mår ju så gött!
      Speciellt efter ditt mail.
      Så gött, så gött. ^_^

      svarar när jag har ro att sitta en stund. (ja, nu får du allt vänta. haha! Vengeance is sweet!)

  1. JA! Straffa mig bara!🙂

    Det kanske kommer dugga lite småmail, så du får en chans att ignorera mig på fler nivåer.

  2. häxigt = gillart. är du aldrig i stockholm? kom att tänka på att det hade varit kul att träffa din storslagna person och prata serier och livet om du har tid och lust nån gång!

    • är faktiskt på väg till sthlm för att fira min födelsedag!
      Kommer vara i storstan fre-sön.
      Har en drös med vänner att träffa, men maila ditt nr på fejjan så kanske vi kan ta en fika. Jag sms:ar! Sköj!😀

Leave a Reply

