Rocky-intervju hela svaret på Fråga nr 5

Först och främst: Fan vad najs att ni beställer fansin av mig! Jag ska göra så fina brev till er mina älskade läsare! Tusen varma kyssar till er.

Jag har inte hunnit jobba så mycket med mina egna serier de senaste dagarna, det har varit mycket pyssel med annat som haft högre prioritet

och just precis nu har jag faktiskt den mest fantastiska kvinnan i världen på besök i mitt hem, så då kan man ju inte jobba heller… Men! Vad jag ville ha sagt var att jag ska se till att få sitta ned i ateljén ordentligt snart och teckna färdigt mina pågående seriesidor så att vi får till stånd ännu ett fint fansin till er läsetörstande varelser därute. Alltså, jag älskar er! Jag älskar att ni vill äga mina serier! ^_^

Här kommer svaret på den femte Rocky-frågan:

Du lämnar ut ganska mycket av dig själv… hur känns det?

Skööönt! Haha, näää… eller haha! Jooo!

Innan jag visat en serie för någon så kan det kännas som att det här får ingen se.

Men sen när jag väl släppt in en människa som fått läsa den och som fortfarande accepterar mig efter läsningen, ja, då känns det bara befriande.

Det är stärkande att inse att alla mina konstiga sidor också är okej och att folk kan tycka om mig precis som jag är. Att de tar mig med både det onda och det goda.

Och bäst av allt att folk kan känna igen sig!

Det trodde jag inte faktiskt, men vi är ju inte så olika varandra i den här världen som vi kan få för oss mellan varven. Asså åh! Livet är så fint! Ni människor! Man måste ju bara älska er!

Leave a Reply

