Se på mig. Hela mig. (plocka citatet. gör det)

Fråga nummer 4, SNUSK!

Dina serier är rätt så explicita… vad säger släkten/vännerna/du själv?

Mmm, när jag lagt ut explicit material (skön formulering för övrigt. Du hade kunnat köra typ ”snusk”, men så valde du ”explicit material”… den ska jag smaka på en stund…expliiiciiiit…mattrijaaal) på bloggen har jag skrivit en varning på facebook till ”mamma eller mammaliknande person” för att inte råka chockera någon i onödan. Då vet de vad de har att vänta och kan gå vidare på eget bevåg.

Men jag råkar ju faktiskt ha en fantastiskt cool släkt

Vi är en hel klan av frigjorda starka och lamslående vackra kvinnor som verkligen inte ryggar bort för explicit material.

Åh, ni skulle träffa dem! Mina underbara mostrar och kusiner! Jag är så stolt över att tillhöra vårt hääärliga matriarkat. Kvinnovälde! Hurra!

Ja, de har faktiskt alla varit uppmuntrande och imponerade av mina serier och texter. Jag har kommit närmre hela släkten sedan jag började visa mer av vem jag är för dem. Endast goda ting har kommit av serierna hittills.

Jag hade ett långt samtal med min mamma häromdagen då vi kom fram till att vi ju alla är vuxna människor här och att det är ju faktiskt bara serier det handlar om.

Det är ju inte som att jag har sex i rummet intill där hon sover så herrejösses liksom, det är ju bara att tänka att det inte är jag.

Heh.

Min mamma är så klok.

Och hon tycker att jag är sååå duktig. (hähä)

Jag skriver ju att det är barnförbjudet också, men egentligen tycker jag inte att det är så farligt om kidsen råkar läsa mina grejer.

Jag minns själv hur otroligt spännande det var med snusk och vuxenvärlden när jag var i sisådär tioårsåldern.

På den tiden läste till exempel jag och min kusin mycket Pyton och MegaPyton och där sparade de inte på könsillustrationerna vill jag lova. Hehe.

Sedan minns jag att det var någon porrtidning som ett barn på vår gård hade hittat… och den fick liksom vandra mellan alla barnens hem.

Som om den vore en frimurerisk hemlighetsklenod.

Ett magiskt föremål som bara vi barn fick känna till.

Ja, det var ju väldigt spännande.

Och det där snusktittandet och snuskläsandet i barndomen har väl inte gjort mig så värst… störd…

eh… eller?

6 thoughts on “Se på mig. Hela mig. (plocka citatet. gör det)

  1. ha ha ha ha!!! jaaa, jag kommer ihåg den där tidningen! mycket spännande… och väldigt fnissigt. ;D aah, those were the days, på Gården. tänk å flytta tillbaka dit. det drömmer jag fortfarande om. jag vill ju att mina barn också ska få uppleva allt det där roliga som vi fick.

    puss!

    • Vi borde ta mej tuvsan jobba på det. Att ta oss tillbaka till the roots. Men åttio-nittiotalet kommer förstås aldrig tillbaka för det…

  2. btw, citatet regerar. “se på mig. HELA mig..” vet inte vad filmen heter(det kan vara “änglar, finns dom?”), men det är christina schollin som säger det till jarl kulle, tror jag.

    puss till söstra mi!

    • fan, nu blev jag osäker… jag trodde det var ur Smultronstället och det verkar inte gå att hitta på imdb eller goggel eller någonstans…

Leave a Reply

