Haha!

Ny serie på G! Jag skissade upp den igår när jag hade en liten paus i konferensierandet på Systerskapsfestivalen. Tror att det blev 4 sidor, men jag minns inte riktigt. Jag hade kurat upp mig i en soffa med min Rocky-tidning och skulle bara ta det lite lugnt en stund och samla energi till nästa framträdande. Då kom det som en giftpil rakt in i tinningen! Jag bara flög upp i sittande ställning och raffsade snabbt upp en penna och mitt lilla block och så skrafs skrafs skrafs fort som satan ut på pappret med den!

Nu sitter jag förnöjt och skrattar åt hur knäpp jag blir ibland… Hehehe, jag är fan den roligaste

New comic in the making! I sketched it yesterday when I was on a little break from my hosting of the Sisterhood-festival. I think it got to be 4 pages, but I’m not sure. I had snuggled up in a couch with my Rocky Magasine and was just gonna chill out for a while and gather up some energy for my next performance. Then it hit me like a poison dart right through the frontal-lobe! I jumped up and quickly found a pen and some paper and in a demonic possessed kind of way I just let my hand burn the paper with the greatness of my idea. Haha, I’m so funny! Can’t wait to get it done so you can read it!

Den här är till Johan. Grattis i efterskott.

Leave a Reply

