Own a piece of me

I make my own little comic-books! I’m such a good little girl. I make myself sooo proud.

In the US they call them mini-comics.

Here in Sweden we call them fansin.

If you’d like to buy my excellent-one-of-a-kind-hand-made fanziiine,

(oh yeees… you knooow you want it…  so bad it hurrrts…) ;D

please be so kind as to send an e-mail to fridaulvegren@gmail.com with your name and adress. (40 SEK/ 5 USD + shipping cost) Don’t forget to specify if you want it in swedish or the translated version in english.

Love and kisses honeybuns!

//High-on-life-insanely-happy-Frida

6 thoughts on “Own a piece of me

    • asså Jens, jag ÄR redan kändis. *självgod in absurdum*
      Men nu har jag varken tid eller möjlighet att pyssla me’t själv längre så fansin-beställningar får ligga på “hold” ett tag
      och jag har sålt slut på alla jag tryckt upp för länge sen.:/ Borde typ ta bort den här posten egentligen… ehhh… eller så fixar jag ngn ny skön trycksak som jag kan kränga. Får se…

      Comicsheaven var typ mitt andra hem när jag bodde i storstan.
      Alvglans också.
      mmm… fasen va gött det ska bli att flytta hem till Stockholm med alla underbara seriebutiker, wihoouw!
      Malmö, kan jag meddela, suger fett på seriebutiksfronten…

  1. Förlåt! jag visste inte att du var kändis😦

    Jag gick till alvglans nån gång, hittade sällan något där… större chans på CH❤

    Kanske borde börja läsa mer av mina serier… högarna växer. ;D

    • haha ” förlåt! Jag visste inte att du var kändis😦 ”
      så jievvla bra kommentar!😀
      Men du Jens, vem är du egentligen? Du lär ju inte vara den Jens som är min vän Lisas bror… för han är inte stockholmare. Känner jag ngn annan Jens? Eller har du bara råkat hitta mig på internetzzz?

Leave a Reply

