ur Mina ögon – through My eyes

Johan är världens finaste, kanske främst för att han sett alla mina sämsta och störigaste egenskaper och fortfarande verkar gilla mig. På samma vis har även jag fått erfara Johans mindre charmerande sidor… men blir förstås fortfarande varm i själ och hjärta av  min vackra vän. ^_^

Ja alltså, Johan är ju absolut inte utvecklingsstörd som jag kanske låter påskina i den här serien. Det får ni inte tro. Vi har bara lite olika… eh… bordsskick. Och jag kanske överdriver en liten aning.

kanske.

För att läsa Johans version av denna middag (som ju är hela anledningen till att jag ens en gång tecknade den här serien!) klicka här.

5 thoughts on “ur Mina ögon – through My eyes

  1. Ha ha ha ha!!!

    Oj vad jag skrattade när jag såg videon! Speciellt som Johan är världens finaste! Men det var svårt att översätta humorn till australiensiska när mina huskamrater undrade över oväsendet…

    • Hehe, visst är han det! ^_^
      Åh, det är så himla skönt att vara tillbaka med fina seriefolket igen, men frågan är bara vem som nu ska knarra i golvbrädena om nätterna när inte fina Åsan är här längre… KRAM!

  2. Hahaha!
    Jag skrattade gott åt båda era serier och ännu mer åt ditt prat på filmen. Fan vad kul det är att se en och samma, på ytan ganska stillsamma, händelse genom två olika par ögon!

    • Haha, ja, det kändes av ngn anledning verkligen viktigt just med den här sittuationen också! Den störde visst oss båda utan att vi egentligen pratade med varandra om det.. ^_^ Kanske ska fortsätta på den här grejjen med att berätta samma händelse ur varsit perspektiv… det var ju skoj! och vi tycks båda ha skinn på näsan nog att klara av varandras ärlighet…

Leave a Reply

