The most important thing in the world

is telling stories.
Read the magnificent storyteller Neil Gaiman’s thoughts on reading aloud in front of an audience on his blogg.
Min hjälte Neil Gaiman, han är så himla bra på att hitta på! Hans blogg ligger i min bloggroll här intill, men jag vet att det är många där ute i etern som inte orkar gräva igenom en bloggroll bara så där på måfå,
så just idag ska jag tipsa er om ett fint inlägg som Neil skrivit om att läsa högt och länka till det härifrån.
Jag vill läsa högt igen. Kan man få göra det någonstans? Kan man få sitta framför en grupp människor och läsa lite högt? Det skulle jag gilla. Det vore fint. ^_^

2 thoughts on “The most important thing in the world

  1. på möllevångsfestivalen, i helgen, så ska de ha spontanuppläsning av sagor för barn, vem som helst får läsa. jag tänkte på dig när jag såg det.

    • argh! Jag är ju i Stockholm!😛
      tack för att du tänkte på mig…🙂 Jag kanske spontanläser en saga här på gröna lund istället!😀

Leave a Reply

