Och så här blev sidan när den var färdigtuschad!

1998 sid 2 tomma bubblor

7 thoughts on “Och så här blev sidan när den var färdigtuschad!

  1. Eftersom jag nu fått bekräftat från oberoende tredje part (Coco Moodysson) att jag är en kratta på att texta (jag hatar det. Det är så tråkigt!) och att detta förstör mina serieoriginals annars så förtjusande höga kvalitet ^_^ så har min grymt duktiga storasyster (som har ett oändligt tålamod och närmast analt petnoghets-sinne) tagit på sig uppdraget att handtexta mina sidor.

    Världens bästa och finaste! Den här boken är till dig gurkan! Utan dig är jag en spillra på ett mörkt och stormigt hav! Tack för att du finns.

    • Åh Anna!

      Vad glad jag blir ^_^

      Du är fin!
      I sommar ska vi Stockholmshänga igen du och jag❤

      Kramkramkram!!!

    • Hurra för DIG Karin! Du är mitt hjärtas pärla! var gång jag tänker på dig blir jag alldeles lyckoglad! Så Hurra för DIG!

Leave a Reply

