Början

1997 Sid 1

5 thoughts on “Början

  1. Cigarettpaketet är inte färdigritat. Märkte ni det? Och så funderar jag på att svärta ner teglet lite mer…och även golvet i bakgrunden på ruta nr 3… vad tycks? bon idé?

    • Gör klart cigarettpaketet, absolut!
      Smågrejer öppnar för roliga detaljer, som du och andra gillar att hitta.

      Allt annat toppenfint!!!

      • Tack Bellabelloliiina!
        Har precis gjort klart teglet och mörkat golvet i bakgrunden på ruta 2 och 3, så nu är det ciggpaket-pyssel på G!😀

  2. Jag minns den här stunden! Du var så häftig redan då, tösen. Och jag har länkat till dig nu också från min blogg! Du är verkligen en fantastisk berättare. Det har du alltid varit.

    • Åh, va roligt att du minns! Jag har ju gjort om liiite, men det var typ så där i alla fall! ^_^
      DU är fantastisk! DU!
      Tack för länkningen! Din blogg var det ju sjukt svårt att slita sig ifrån…
      Har nu läst alla inlägg+kommentarerna och sitter otåligt och väntar på ett nytt…

Leave a Reply

