“Livet känns så underbart nu” – Krista Hjarpe

“Jag är så fokuserad […] Alltid hungrig efter mera” – Ison och Fille
En av mina mentorer inför år 2 på Serieskolan har visat sig vara liiite bättre än de andra…
Niklas Asker, the man, the myth, the legend! Stolt pappa till den inspirerande och vackra boken “Second Thoughts” (som har Malmö-release om en timme…).  
Han smög sig alltså in på Serieskolan när jag var ute och handlade och lämnade en delicatoboll på mitt ritbord! Oj oj oj, en sån tjusig start på mentorskapet! Jag som ääälskar överraskningar!😀
Idag var Fridan duktig och tecknade upp en sida med blåpenna, tuschade linjerna och känner sig nu faktiskt nöjd nog att kunna lämna den riktiga tuschningen till imorgon. Någon måtta får det ju lov att vara. Man kan ju inte sitta och teckna till 05.20 på morgonen varje dag . Nej, upp med sig nu lilla hon! Lämna skolan nu. Se så!
Jajaja, jag skaaa…😛
Åhh, men det är ju så roligt att riiita juh! åååhhh!!!

Leave a Reply

