Bloggen om min nya bok

Hej och välkommen till min arbetsblogg!

Här kommer jag att berätta om fortskridandet med min nya seriebok. Än så länge går den under namnet “Min Stockholmsdagbok”, men idén är precis nyfödd så projektet kan komma att ta nya oväntade vändningar på vägen mot färdigt resultat… 

Det blir en vindlande berättelse med höjdpunkter och lågpunkter från mitt liv. Jag kommer här att lägga upp bilder, seriesidor, skisser, inspirationskällor och annat matnyttigt som kan vara intressant för er läsare. 

Men framförallt ska jag skriva om mina funderingar, filosoferingar, förhoppningar och farhågor i det fortgående kreativa arbetet… (hehe, många “F”-ord i den meningen… “F” som i Fäääbulös Frikkin Frida! ^_^)

Jag ska så ofta som möjligt skriva inlägg och pratbubblor på engelska så att även mina serie-älskande vänner i utlandet kan följa min progression.

Hoppas ni njuter av mina bilder och ord!

Mycket kärlek

Frida

framsida6

4 thoughts on “Bloggen om min nya bok

    • Åh, vad kul att höra! Jag ska bara få kläm på det här med att lägga upp bilder så att man kan titta på dem ordentligt…men sen blir det åka av! Full fart mot Fridas första bok!😀

      Kram tillbaka
      Frida

  1. hej syster!
    va fin framsidan e! jesper har precis fixat internet hos mig igen, så nu e ja back in business.🙂 hörs snart. puss!

    • Åh va skönt att du är internettad igen! Finafina storasyster, vad vore jag utan dig? Ingenting! Bara ett tråkigt tomt skal av en människa:
      You *pekar* complete me.
      You had me at hello, at Hello I tell ya!

      Nu ska jag lägga upp en till sida och försöööka få den att bli så stor så att man kan läsa den…
      PUSS!!!

Leave a Reply

