En sida på svenska. Tryckt i fansinet “Min Stockholmsdagbok” Vill du ha ett? Jag fixar!

sid-34

4 thoughts on “En sida på svenska. Tryckt i fansinet “Min Stockholmsdagbok” Vill du ha ett? Jag fixar!

    • ooohh…tack!
      hmm… Jag ska sätta igång och pilla och pyssla med ens! Är inte helt superduper-haj på det här ännu…
      Va coolt att du har tittat in här förresten! YeY, LinaLina, bästbästbäst! HURRA!😀

  1. helt underbar seriesida! var kan man läsa helheten?
    tänker verkligen följa din blogg i framtiden! kramar från Sofia

    • Åh tack Sofia!
      Så härligt att du gillar’t! U made my day!❤

      Detta är sidor ur en självbiografisk serie-roman jag börjat på, så förhoppningsvis har jag den färdig om ett år. Jag är i kontakt med lite förlag som kunde passa för utgivning, men inget är spikat ännu.
      Har du vägarna förbi Serieskolan i Malmö kan du se den tecknas in action… ^_^
      Hjärtligt välkommen att titta in, såväl IRL som här på wordpress!😉

Leave a Reply

